• Header
  • Header

Terméktámogatás

Az SDA DMS Zrt.. minden termékéhez magas szintű terméktámogatást nyújt. Cégünk alkalmazottai már nagy gyakorlattal rendelkeznek az összetett, adminisztrációs szoftverrendszerek terméktámogatásában is, mivel a szintén általunk gyártott rendszer különböző verzióit jelenleg országszerte több mint 60 intézményben használják.
A terméktámogatással foglalkozó kollégáink munkaidőben telefonon, e-mailben vagy akár faxon is várják a felhasználók bejelentéseit, segítenek a problémák elhárításában, valamint begyűjtik, és továbbítják a programfejlesztők felé a felhasználók igényeit, ezzel is biztosítva az általunk nyújtott szolgáltatások megfelelő irányban történő folyamatos továbbfejlesztését.

A személyes megkereséseken kívül rendelkezésre áll még a terméktámogatói- illetve a hibabejelentő portálunk, ami a felhasználóink észrevételeinek bejelentésére szolgál. Ezek a bejelentések a portálról automatikusan bekerülnek cégünk munkafolyamat-kezelő rendszerébe, és amely munkamenetet a bejelentő is folyamatosan nyomon követhet. 
A portáljaink a nap 24 órájában látogathatóak megrendelőink számára, amelyeken olvashatnak a termékkel kapcsolatos újdonságokról, részletes tájékoztatást kaphatnak a programban bekövetkezett változásokról, letölthetik a program felhasználói dokumentációját.