HELPDESK

Aktuális állásajánlatunk: HELPDESK munkatárs

Az SDA DMS Zrt. több évtizede elismert résztvevője a hazai informatikai világnak. Átfogó, innovatív megoldásaival cégünk kiváló minőségű, a kor követelményeinek maximálisan eleget tevő szoftvereket biztosít felhasználói számára. Emellett olyan egyedi informatikai megoldásokat kínálunk, amelyek növelik ügyfeleink hatékonyságát és elégedettségüket.

Feladatkör:

A cég által fejlesztett Ügyviteli és Iktatási Rendszer terméktámogatása


Munkakör:

a cég által fejlesztett Ügyviteli és Iktatási Rendszer terméktámogatása
ügyfelek igényeinek fogadása és rögzítése
telefonon, emailben, hibajegy kezelő rendszerben érkező hibabejelentések, kérések, események megoldása, elhárítása
segítségnyújtás a felmerült problémák elhárításában
szoftver funkcióinak tesztelése
felhasználói dokumentációk készítése
ügyfelek oktatása


Elvárások:

minimum középfokú végzettség
1-2 év ügyviteli / ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
MS Office szakmai felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
ticketing rendszer ismeret (pl.: Jira, TFS)
precizitás, szakmai igényesség jó problémamegoldó készséggel ötvözve
önálló munkavégzés, proaktív magatartás és vevőorientált gondolkodásmód
felelősségtudat, lelkiismeretesség és megbízhatóság


Előnyök:

helpdesk tapasztalat
hasonló területen (ügyfélszolgálat, tesztelésben) szerzett tapasztalat
oktatásban szerzett tapasztalat
E-learning készítő szoftver ismeret


Amit kínálunk:

teljes munkaidős állás
stabil, hosszútávú munkalehetőség
modern irodai környezet
versenyképes jövedelem
széleskörű tapasztalatszerzési lehetőség, izgalmas szakmai kihívások
remek, összetartó csapat
tréningeken való részvételi lehetőség
hibrid munka


Amennyiben úgy gondolja, hogy a fenti elvárások illenek Önre, s szívesen lenne tagja egy biztos háttérrel rendelkező és dinamikusan fejlődő vállalatnak, küldje el fényképpel ellátott szakmai önéletrajzát az info@sdadms.hu e-mail címre!